Alla inlägg under april 2014

Av vidkoksbordet - 24 april 2014 19:31

Onsdag
Vid 16-tiden bytte jag om från pyjamas till träningskläder. Var verkligen inte på humör men behövde komma ut och se lite folk, så det blev ett enkelt pass med blandade övningar.

På lördagen
Mötte Johanna på förmiddagen och tränade MRL. Tränade försiktigt pga halsont som suttit i en vecka.

Söndag
Axelpress maskin 11,5 kg 2x10, 18 kg 3x8.
Axelpress 6 kg 3x6.
Biceps curl stång 14,5 kg 2x8.
Biceps curl 2 hantlar a 8 kg 3x5.
Biceps sneda curl 2 hantlar a 7 kg 2x10.
Triceps bakom huvudet 9 kg 3x7.
Kabel triceps 15 3x10, 20 4x5.
Magövningar
Magmaskin 25 3x10.

Av vidkoksbordet - 9 april 2014 20:19

Måndag förmiddag, åt havregrynsgröt med proteinpulver och äggvita, hoppade över pwo:n.
Hade ont om tid till jobbet så det blev ett snabbt pass.
Jogging/gång 10 minuter.
Chins 30 3x8
Marklyft med rodd 25 kg 3x10.
Rodd lodrätt 36 4x6.
Magmaskin 36 4x6.
Rygglyft på matta raka och sneda.
Magövningar på matta.

Onsdag
Mötte Johanna på eftermiddagen och tränade MRL. Var helt slut men det var som om benen gick av sig själva. Kanske för att jag tagit 0,75 skopa Assault, för att jag ätit en stor 2-rätters lunch på Gamleport eller för att det helt enkelt var ett roligt pass.

Torsdag
Tränade Box med Johanna. Det var första gången för båda så vi visste inte riktigt vad det innebar. Med hjälp av mitzar och handskar jobbade vi mot varandra med slag och sparkar. Det var riktigt roligt!

Presentation


Välkommen till mitt köksbord.
Här kommer jag dela med mig av vissa delar av min vardag och av olika erfarenheter och framgångar med min träning, kost och hälsa. Allt för att inspirera mig själv och motivera mig att inte ge upp i förtid.

Alla recept

Senaste inläggen

Hittarecept.se

Matbloggstoppen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards